اردبیل ، شهرک صنعتی 2 ، خیابان کارآفرینان 6
09128352331
045-33355248

در جوامع مجازی ما را دنبال کنید :

مقالاتفواید شگفت انگیز اسانس سیب

22 فروردین 1401

فواید شگفت انگیز اسانس سیب

اسانس خوراکی سیب در واقع عصاره استخراج شده از این میوه است که در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که اکثر افراد از بوی سیب لذت می برند. از اسانس سیب در تولید اسپری های خوشبو کننده و حتی عطر و ادکلن نیز استفاده می شود.

علاوه بر این اسانس سیب خاصیت درمانی نیز دارد. کاربرد آن در مواد غذایی به بهبود هضم ، آسم ، سنگ کلیه و حتی درمان پوکی استخوان کمک می کند. شما می توانید در خانه این اسانس دلپذیر را به مربا و اسموتی و ژله ها اضافه کنید تا طعم آنها غنی تر و دلپذیر تر شود.

خواص این اسانس خوراکی

این اسانس خوراکی در واقع عصاره سیب است بنابراین حاوی ترکیبات مغذی موجود در این میوه خواهد بود. این ماده سرشار از ویتامین ها و مینرال های موجود در سیب تازه است.

به همین دلیل می تواند ترکیبات مغذی را به خوراکی های مختلف اضافه کند. کلسیم ، آهن ، منگنز و سدیم برخی از ترکیبات موجود در این اسانس فوق العاده هستند که برای سلامتی مفید می باشند.

اسانس سیب

کاربرد های اسانس سیب

این اسانس خوراکی در صنایع غذایی برای تولید آدامس ، آب میوه ، شکلات و آب نبات و ژله ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد این اسانس در نوشیدنی های مختلف به دلیل دارا بودن ویتامین سی و آ است که به سلامت مصرف کنندگان کمک می کند. شربت ها ، بستنی ها و نوشمک ها نیز از خواص و رایحه این اسانس بهره می برند.

اسانس سیب در داروسازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد تا با رایحه خوشایند خود طعم ناخوشایند ترکیبات شیمیایی موجود در داروها را از بین ببرد.

این عطر مایه برای تولید شمع ها و خوشبو کننده های هوا نیز مورد استفاده قرار می گیرد تا فضا را پر از عطر دوست داشتنی سیب های تازه کند. این ترکیب در شامپو ها ، کرم ها ، لوسیون ها و برخی از لوازم آرایشی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image