اردبیل ، شهرک صنعتی 2 ، خیابان کارآفرینان 6
09128352331
045-33355248

در جوامع مجازی ما را دنبال کنید :

مناطقنوشمک تبریز

13 شهریور 1401

شرکت بهداد شهد اکسیر سبلان ارائه کننده انواع فرآورده های یخی و نوشمک تبریز بهمن ماه سال ۹۹ به کد ثبتی ۱۵۸۰۵ در زمینه تولید و بسته بندی انواع آب ‎‌میوه مرکبات از کنسانتره و ژله آماده و نوشیدنی های میوه‌ ای گاز دار وبدون گاز و انواع فرآورده‌ های یخی پاستوریزه(نوشمک)، نوشابه،آبمیوه های تترا پک و بستنی زمستانی و تخم شربتی و تولید قند وشکر تاسیس شد.

این محصولات با کنترل و نظارت کامل متخصصین صنایع غذایی معاونت صنایع غذا و دارو وبهداشت و اداره نظارت بر استاندارد جمهوری اسلامی ایران و مطابق با معیارهای  استاندارد در نظر گرفته شده و شایسته مصرف کنند گان و کودکان مهربان و آینده ساز سرزمینمان در استان آذربایجان شرقی، تولید و در سراسر کشور عرضه می گردد.

نوشمک

 

نوشمک تبریز

کارخانه تولید نوشمک اوجاسان در قالب فرآورده‌ های یخی پاستوریزه در وزن‌ های ۵۰ ، ۷۰ ، ۹۰ و ۱۰۰ گرمی و طعم‌ های توت فرنگی، پرتقالی، طالبی، بلوبری ، آلبالویی ، نارگیلی ، آناناسی ، موزی و هلویی و زرشک ارائه می‌ شوند.

همچنین در راستای سیاست‌ های سازمان و با هدف دستیابی به برتری کیفیت، اهداف کیفی ذیل را تعریف نموده‌ ایم:

  • افزایش رضایت مشتری
  • کاهش ضایعات و افزایش بهره‌ روی
  • بهبود مستمر سیستم‌ ها و فرآیندها و محصولات
  • ارتقا دانش فنی و سطح مهارت کارکنان با برنامه‌ ریزی و ارائه دوره‌ های آموزشی لازم

خرید عمده وخرده نوشمک تبریز

صنایع غذایی بهدادشهد با توجه به ظرفیت تولید بسیار زیاد ، خطوط تولید تمام اتوماتیک مدرن ، مجهز بودن به پیشرفته ترین و مدرن ترین آزمایشگاه های کنترل کیفیت با زبده ترین مهندسین صنایع غذایی ، توانایی تولید تمامی شکل‌ های نوشمک را در بازار ارائه می دهد. صنایع غذایی اوجاسان و سلام بچه ها تولید کننده انواع نوشمک ها در سایز های

  1. 50 گرمی
  2. 70 گرمی
  3. 90 گرمی
  4. 100 گرمی

و طعم های دلنشین توت فرنگی ، پرتقالی ، طالبی ، بلوبری ، آلبالویی ، نارگیلی ، آناناسی ، موزی و هلویی و زرشک

و همچنین به شکل های مختلف و جذاب مانند نوشمک پیچی ، نوشمک عروسکی ، نوشمک تفنگی ، نوشمک خرسی ، نوشمک شمشیری ، نوشمک شکلکی در سردرود ارائه می کند.

 

فرآورده های یخی درتبریز

یک نوع بستنی‌ و میان وعده بر پایه آب است که با انجماد چاشنی مایعی نظیر انواع آبمیوه یا پوره میوه تهیه می‌ شود. در صنعت ، یخمکی که به دور تکه ای از چوب تهیه شود بستنی یخی نامیده می شود. به بستنی یخی خانگی آلاسکا می گویند . می‌ توان این طور توضیح داد که بستنی یخی ، نوشمک ، یخمک ، آلاسکا همگی در یک ردیف قرار دارند ، با این تفاوت که بستنی یخی و آلاسکا دور تکه از چوب تهیه می شوند ، ولی نوشمک و یخمک فاقد چوب می باشد.

مزایای کارخانه یخمک سلام بچه ها در استان آذربایجان شرقی:

  • دارای گواهی استاندارد و نشان سیب سلامت
  • رعایت شیوه نامه های بهداشتی
  • تولید نوشمک با دستگاه‌ های تمام اتوماتیک بدون دخالت دست
  • فروش عمده محصولات با درج برند سلام بچه ها در بسته‌ بندی مناسب
  • تامین مواد اولیه فرآورده‌ های یخی نظیر نوشمک و یخمک
  • ارسال سفارشات به سراسر کشور
  • صادرات محصولات به کشور های همسایه

کارخانه نوشمک بهداد شهد در تبریز

کارخانه بهداد شهد هدفمند است در سال مانع زدایی و رفع موانع تولید و حمایت سازمان‌ ها و ادارات مربوطه ، کار خود را با سرمایه‌ ای بالغ بر 150 میلیارد ریال و زمینی به وسعت ۳۳۰۰ متر مربع شروع کرده و تا تکمیل فاز‌ های دوم و سوم و چهارم این پروژه ، تعداد ۱۵۰ نفر مشغول به کار خواهند بود.

در فاز دوم، ژله آماده و انواع آب‌ میوه جات مرکبات از کنسانتره و در فاز سوم، انواع نوشیدنی گاز دار و نوشابه و بستنی زمستانی و در فاز چهارم و نهایی، تولید قند را راه اندازی نمایند.

گروه کارخانه بهداد شهد سردرود با دارا بودن خط تولید تمام اتوماتیک و یکی از مجهز ترین و بهترین آزمایشگاه ها در حوزه ساخت محصولات غذایی ، محصولی با کیفیت و استاندارد را به شما عرضه می کند.

با توجه به ظرفیت تولید بالا و خط تولید مدرن و استاندارد های روز دنیا مفتخر است تا با استفاده از متخصصان ، توانایی تولید تمامی اشکال مختلف نوشمک در سایز های 50 ، 70 ، 90 و 100 گرمی با طعم های میوه های متنوعی را دارد.

صنایع غذایی بهداد شهد در فاز نخست ، کار خود را با تولید فرآورده‌ های یخی پاستوریزه با برند «سلام بچه‌ ها» شروع کرده است. کارخانه نوشمک اوجاسان و سلام بچه ها در نظر دارد در طول مدت چهار سال آینده، فاز های ۲ و ۳ و ۴ را نیز راه‌ اندازی کند.

 


 

شما می توانید جهت خرید عمده نوشمک از درب کارخانه بهداد شهد و اطلاع از قیمت نوشمک در تبریز با مدیر فروش کارخانه تماس بگیرید.

آدرس کارخانه : اردبیل  |  شهرک صنعتی ۲  |  خیابان کار آفرینان ۶
تلفن : ۳۳۳۵۵۲۴۸-۰۴۵ | مدیر فروش : ۰۹۱۲۸۳۵۲۳۳۱ (ودودی)

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image