اردبیل ، شهرک صنعتی 2 ، خیابان کارآفرینان 6
09128352331
045-33355248

در جوامع مجازی ما را دنبال کنید :

مناطقنوشمک خوی

14 شهریور 1401

شرکت بهداد شهد اکسیر سبلان ارائه کننده انواع فرآورده های یخی و نوشمک خوی در بهمن ماه سال ۹۹ با کد ثبت شده  ۱۵۸۰۵ در زمینه تولید و بسته بندی انواع آب ‎‌میوه مرکبات از کنسانتره و ژله آماده و نوشیدنی های میوه‌ ای گاز دار و انواع فرآورده‌ های یخی پاستوریزه(نوشمک یا یخمک)، نوشابه،تخم شربتی و بستنی زمستانی و یخی و تولید قند وشکر تاسیس شد.

این محصولات با نظارت و کنترل کامل متخصصین صنایع غذایی معاونت صنایع غذا و دارو و بهداشت و اداره نظارت بر استاندارد جمهوری اسلامی ایران و مطابق با معیارهای  استاندارد در نظر گرفته شده و شایسته مصرف کنند گان و کودکان مهربان و آینده ساز سرزمینمان در استان آذربایجان غربی، تولید و در سراسر کشورمان ایران عرضه می گردد.

نوشمک

 

نوشمک خوی

کارخانه نوشمک بهداد شهد اکسیر سبلان در قالب فرآورده‌ های یخی پاستوریزه در وزن‌ های ۵۰ ، ۷۰ ، ۹۰ ، ۱۰۰ گرمی و طعم‌ های توت فرنگی، پرتقالی، طالبی، بلوبری ، آلبالویی ، نارگیلی ، آناناسی ، موزی و هلویی ارائه می‌ شوند.

همچنین در راستای سیاست‌ های سازمان و با هدف دستیابی به برتری کیفیت، اهداف کیفی ذیل را تعریف نموده‌ ایم:

  • افزایش رضایت مشتری
  • کاهش ضایعات و افزایش بهره‌ روی
  • بهبود مستمر سیستم‌ ها و فرآیندها و محصولات
  • ارتقا دانش فنی و سطح مهارت کارکنان با برنامه‌ ریزی و ارائه دوره‌ های آموزشی لازم

خرید عمده وخرده نوشمک خوی

صنایع غذایی اوجاسان با توجه به ظرفیت تولید بسیار زیاد ، خطوط تولید تمام اتوماتیک مدرن ، مجهز بودن به پیشرفته ترین و مدرن آزمایشگاه های کنترل کیفیت ، توانایی تولید تمامی شکل‌ های نوشمک را در بازار ارائه می دهد. یخمک اوجاسان تولید کننده انواع نوشمک ها در سایز های

  1. 50 گرمی
  2. 70 گرمی
  3. 90 گرمی
  4. 100 گرمی
  5. 150 گرمی

و طعم های دلنشین توت فرنگی ، پرتقالی ، طالبی ، بلوبری ، آلبالویی ، نارگیلی ، آناناسی ، موزی و هلویی

و همچنین به شکل های مختلف و جذاب مانند نوشمک پیچی ، نوشمک عروسکی ، نوشمک تفنگی ، نوشمک خرسی ، نوشمک شمشیری ، نوشمک شکلکی در خوی ارائه می کند.

ژلاتین

 

فرآورده های یخی در خوی

یک نوع بستنی‌ و میان وعده بر پایه آب است که با انجماد چاشنی مایعی نظیر انواع آبمیوه یا پوره میوه تهیه می‌ شود. در صنعت ، یخمکی که به دور تکه ای از چوب تهیه شود بستنی یخی نامیده می شود. به بستنی یخی خانگی آلاسکا می گویند . می‌ توان این طور توضیح داد که بستنی یخی ، نوشمک ، یخمک ، آلاسکا همگی در یک ردیف قرار دارند ، با این تفاوت که بستنی یخی و آلاسکا دور تکه از چوب تهیه می شوند ، ولی نوشمک و یخمک فاقد چوب می باشد.

مزایای کارخانه نوشمک اوجاسان در استان آذربایجان غربی:

  • دارای گواهی استاندارد و نشان سیب سلامت
  • رعایت شیوه نامه های بهداشتی
  • تولید نوشمک با دستگاه‌ های تمام اتوماتیک بدون دخالت دست
  • فروش عمده محصولات با درج برند اوجاسان و سلام بچه ها در بسته‌ بندی مناسب
  • تامین مواد اولیه فرآورده‌ های یخی نظیر نوشمک و یخمک
  • ارسال سفارشات به سراسر کشور
  • صادرات محصولات به کشور های همسایه

کارخانه نوشمک بهداد شهد درخوی

واحد تولیدی بهداد شهد اکسیر سبلان هدفمند است در سال سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ، کار خود را با سرمایه‌ ای بالغ بر 155 میلیارد ریال و زمینی به وسعت 3300 متر مربع شروع کرده و تا تکمیل فاز‌ های دوم و سوم و چهارم این پروژه ، تعداد 180 نفر مشغول به کار خواهند بود.

در فاز دوم، ژله آماده و تخم شربتی و انواع آب‌ میوه جات مرکبات از کنسانتره و در فاز سوم، انواع نوشیدنی گاز دار و نوشابه و آبمیوه تتراپک و بستنی زمستانی و در فاز چهارم و نهایی، تولید قند را راه اندازی نمایند.

گروه کارخانه بهداد شهد اکسیر سبلان خوی با دارا بودن خط تولید تمام اتوماتیک و یکی از مجهز ترین و بهترین آزمایشگاه ها در حوزه ساخت محصولات غذایی ، محصولی با کیفیت و استاندارد را به شما عرضه می کند.

با توجه به ظرفیت تولید بالا و خط تولید مدرن و استاندارد های روز دنیا مفتخر است تا با استفاده از متخصصان ، توانایی تولید تمامی اشکال مختلف نوشمک در سایز های 50 ، 70 ، 90 و 100 گرمی با طعم های میوه های متنوعی را دارد.

صنایع غذایی بهداد شهد در فاز نخست ، کار خود را با تولید فرآورده‌ های یخی پاستوریزه با برند «سلام بچه‌ ها» شروع کرده است. کارخانه نوشمک اوجاسان و سلام بچه ها در نظر دارد در طول مدت چهار سال آینده، فاز های ۲ و ۳ و ۴ را نیز راه‌ اندازی کند.

 


 

شما می توانید جهت خرید عمده نوشمک از درب کارخانه بهداد شهد و اطلاع از قیمت نوشمک در خوی با مدیر فروش کارخانه تماس بگیرید.

آدرس کارخانه : اردبیل  |  شهرک صنعتی ۲  |  خیابان کار آفرینان ۶
تلفن : ۳۳۳۵۵۲۴۸-۰۴۵ | مدیر فروش : ۰۹۱۲۸۳۵۲۳۳۱ (ودودی)

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image