اردبیل ، شهرک صنعتی 2 ، خیابان کارآفرینان 6
09128352331
045-33355248

در جوامع مجازی ما را دنبال کنید :

مناطقنوشمک سدژ

18 دی 1401

شرکت بهداد شهد اکسیر سبلان ارائه کننده انواع فرآورده های یخی و یخمک سدژ در بهمن ماه سال ۹۹ به کد ثبتی ۱۵۸۰۵ در زمینه تولید و بسته بندی انواع آب ‎‌میوه مرکبات از کنسانتره و ژله آماده و میوه ای و نوشیدنی های  گاز دار و بدون گاز و انواع فرآورده‌ های یخی پاستوریزه ، نوشابه، آبمیوه های تترا پک و تخم شربتی و  بستنی زمستانی و یخی تاسیس شد.

این محصولات تولیدشده با نظارت کامل متخصصین صنایع غذایی معاونت صنایع غذا و دارو و بهداشت و اداره نظارت بر استاندارد کشور ایران و مطابق با معیارهای استاندارد های تعریف شده و شایسته مصرف کنندگان سرزمینمان در استان اصفهان ، تولید و در سراسر کشور عرضه می گردد.

 

یخمک اصفهان

کارخانه یخمک و نوشمک اوجاسان در قالب فرآورده‌ های یخی پاستوریزه در وزن‌ های 50 ، 70 ، 90 ، 00و 150 گرمی و طعم‌ های خوشمزه توت فرنگی، پرتقالی، طالبی، بلوبری ، آلبالویی ، نارگیلی ، آناناسی ، موزی و هلویی گیلاسی و نعنایی ارائه می‌ شوند.

همچنین در راستای سیاست‌ های سازمان و با هدف دستیابی به برتری کیفیت، اهداف کیفی ذیل را تعریف نموده‌ ایم:

_افزایش رضایت مشتری ها و مصرف کنندگان

_کاهش ضایعات و افزایش بهره‌ روی

_بهبود مستمر سیستم‌ ها و فرآیندها و محصولات

_بهبود دانش فنی و سطح مهارت کارکنان با برنامه‌ ریزی و ارائه دوره‌ های آموزشی لازم

خرید عمده نوشمک سدژ

صنایع غذایی گروه بهدادشهد با توجه به ظرفیت تولید زیاد ، خطوط تولید تمام اتوماتیک مدرن ، مجهز به بهترین آزمایشگاه های کنترل کیفیت ، توانایی تولید تمامی اشکال نوشمک را در بازار ارائه می دهد. صنایع غذایی سلام بچه ها تولید کننده انواع نوشمک ها در سایز های متنوع

  1. 50 گرمی
  2. 70 گرمی
  3. 90 گرمی
  4. 100 گرمی
  5. 150 گرمی

و طعم های توت فرنگی ، پرتقالی ، طالبی ، بلوبری ، آلبالویی ، نارگیلی ، آناناسی ، موزی ، هلویی ، گیلاسی و، نعنایی و همچنین به شکل های جذاب مانند نوشمک پیچی ، عروسکی ، تفنگی ، خرسی ، شمشیری ، شکلکی در سدژ ارائه می کند.

 

فراورده های یخی سدژ

یک نوع بستنی‌ و میان وعده بر اساس آب است که با انجماد چاشنی مایعی نظیر انواع آبمیوه یا پوره میوه تهیه می‌ شود. در صنعت یخمکی که به دور تکه ای از چوب تهیه شود بستنی یخی نامگذاری شده است. به بستنی یخی خانگی آلاسکا می گویند . می‌ توان این طور توضیح داد که بستنی یخی ، نوشمک ، یخمک ، آلاسکا همگی در یک دسته قرار دارند ، با این تفاوت که بستنی یخی و آلاسکا دور تکه از چوب درست می شود ، ولی نوشمک و یخمک فاقد چوب می باشد.

مزایای کارخانه نوشمک اوجاسان در استان اصفهان:

_دارای گواهی استاندارد و نشان سیب سلامت

_رعایت شیوه نامه های بهداشتی

_تولید نوشمک با دستگاه‌ های تمام اتوماتیک مدرن بدون دخالت دست انسان

_فروش عمده محصولات با درج برند سلام بچه ها در بسته‌ بندی مناسب

_تامین مواد اولیه فرآورده‌ های یخی نظیر نوشمک و یخمک

_ارسال سفارشات به سراسر کشور

_صادرات محصولات به کشور های همسایه و حاشیه خلیج فارس

 

کارخانه نوشمک بهداد شهد در سدژ

کارخانه بهداد شهد امیدوار است در سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین کار خود را با سرمایه‌ ای بالغ بر180 میلیارد ریال و زمینی به وسعت 3300 مترمربع شروع کرده و تا تکمیل فاز‌ های 2 و 3 و 4 این پروژه ، تعداد 190 نفر مشغول به کار خواهند بود.

در فاز 2، ژله آماده و میوه ای و انواع آب‌ میوه جات مرکبات از کنسانتره و در فاز 3، انواع نوشیدنی و نوشابه و بستنی زمستانی و در فاز 4 ، تولید قند را راه اندازی نمایند.

کارخانه بهداد شهداکسیر سبلان سدژ با داشتن خط تولید تمام اتوماتیک و یکی از مجهزترین آزمایشگاه ها در حوزه ساخت محصولات غذایی ، محصولی با کیفیت و استاندارد را به شما عرضه می نماید.

با توجه به ظرفیت تولید بالا و خط تولید مدرن و استاندارد های روز دنیا افتخار دارد تا با استفاده از متخصصان ، توانایی تولید تمامی اشکال مختلف نوشمک در سایز های 50 ، 70 ، 90 ، 100و 150 گرمی با طعم های میوه های متنوعی را دارد.

صنایع غذایی بهداد شهد در فاز 1، کار خود را با تولید فرآورده‌ های یخی پاستوریزه با برند «سلام بچه‌ ها و اوجاسان» آغاز کرده است. کارخانه نوشمک اوجاسان و سلام بچه ها در نظر دارد در طول مدت چهار سال آینده، فاز های ۲ و ۳ و ۴ را نیز راه‌ اندازی کند.

 


شما می توانید جهت خرید عمده نوشمک از درب کارخانه بهداد شهد و اطلاع از قیمت نوشمک در سدژ با مدیر فروش کارخانه تماس بگیرید.

آدرس کارخانه : اردبیل  |  شهرک صنعتی ۲  |  خیابان کار آفرینان ۶
تلفن : ۳۳۳۵۵۲۴۸-۰۴۵ | مدیر فروش : ۰۹۱۲۸۳۵۲۳۳۱ (ودودی)

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image