اردبیل ، شهرک صنعتی 2 ، خیابان کارآفرینان 6
09128352331
045-33355248

در جوامع مجازی ما را دنبال کنید :

Homeدرباره ما

شرکت بهداد شهد اکسیر سبلان در بهمن ماه سال ۹۹ به کد ثبتی ۱۵۸۰۵ در زمینه تولید و بسته بندی انواع آب‎‌میوه مرکبات از کنسانتره و ژله آماده و نوشیدنی میوه‌ای گازدار (دارای کنسانتره‌ی میوه) و انواع فرآوره‌های یخی پاستوریزه، نوشابه، بستنی زمستانی و یخی و تولید قند، تاسیس شد.

این محصولات با نظارت کامل متخصصین صنایع غذایی معاونت صنایع غذا و دارو و اداره نظارت بر استاندارد جمهوری اسلامی ایران و مطابق با استانداردهای در نظر گرفته شده و شایسته مصرف کنندگان و کودکان پاک سرزمینمان در استان اردبیل، تولید و در کل کشور عرضه می گردد.

صنایع غذایی بهداد شهد در فاز نخست، کار خود را با تولید فرآورده‌های یخی پاستوریزه با برند«سلام بچه‌ها» شروع کرده است و در نظر دارد در طول مدت چهار سال آینده، فازهای ۲ و ۳ و ۴ را نیز راه‌اندازی کند.

در فاز دوم، ژله آماده و انواع آب‌میوه مرکبات از کنسانتره و در فاز سوم، انواع نوشیدنی گازدار و نوشابه و بستنی زمستانی و در فاز چهارم و نهایی، تولید قند را راه اندازی نمایند.

صنایع غذایی بهداد شهد امیدوار است در سال مانع زدایی و رفع موانع تولید و حمایت سازمان‌ها و ادارات مربوطه، کار خود را با سرمایه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و زمینی به وسعت ۳۳۰۰ متر مربع شروع کرده و تا تکمیل فاز‌های دوم و سوم و چهارم این پروژه، تعداد ۱۵۰ نفر مشغول به کار خواهند بود.

محصولات بهداد شهد در قالب فرآورده‌های یخی پاستوریزه در وزن‌های 50 ، 70 ، 90 و 100 گرم و طعم‌های توت فرنگی، پرتقالی، طالبی، بلوبری ، آلبالویی ، نارگیلی ، آناناسی ، موزی و هلویی ارائه می‌شوند.

هم‌چنین در راستای سیاست‌های کلان سازمان و با قصد دستیابی به برتری کیفیت، اهداف کیفی ذیل را تعریف نموده‌ایم:

  • افزایش رضایت مشتری
  • کاهش ضایعات و افزایش بهره‌روی
  • بهبود مستمر سیستم‌ها و فرآیندها و محصولات
  • ارتقا دانش فنی و سطح مهارت کارکنان با برنامه‌ریزی و ارائه دوره‌های آموزشی لازم

+ 2000 واحد

مشتری در سراسر کشور

+ 5 فروشگاه

عوامل فروش ما

از بهمن 1399

شروع فعالیت رسمی

+ 200 نفر

همکاران مستقیم

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image