اردبیل ، شهرک صنعتی 2 ، خیابان کارآفرینان 6
09128352331
045-33355248

در جوامع مجازی ما را دنبال کنید :

مناطقنوشمک رفسنجان

6 تیر 1401

شرکت بهداد شهد اکسیر سبلان تولیدکننده فرآورده های یخی و نوشمک رفسنجان در بهمن ماه سال ۹۹ به کد ثبتی ۱۵۸۰۵ در زمینه تولید و بسته بندی و فروش عمده انواع آب ‎‌میوه مرکبات از کنسانتره و ژله آماده و انواع فرآورده‌ های یخی پاستوریزه، نوشابه، بستنی زمستانی و یخی و تولید قند، تاسیس شد.

این محصولات با نظارت کامل متخصصین صنایع غذایی معاونت صنایع غذا و دارو و اداره نظارت بر استاندارد جمهوری اسلامی ایران و مطابق با استاندارد های در نظر گرفته شده و شایسته مصرف کنند گان و کودکان پاک سرزمینمان در استان اردبیل، تولید و در سراسر کشور عرضه می گردد.

نوشمک

خرید عمده نوشمک مهاباد

گروه صنایع غذایی اوجاسان وسلام بچه ها با توجه به ظرفیت تولید بسیار بالا ، خطوط تولید تمام اتوماتیک مدرن وپیشرفته ، مجهز بودن به آزمایشگاه های کنترل کیفیت ، توانایی تولید تمامی شکل‌ های نوشمک را در بازار ارائه می دهد. صنایع غذایی بهداد شهد تولید کننده انواع نوشمک ها در سایز های

  1. 50 گرمی
  2. 70 گرمی
  3. 90 گرمی
  4. 100 گرمی
  5. 120گرمی

و طعم های توت فرنگی ، پرتقالی ، طالبی ، بلوبری ، آلبالویی ، نارگیلی ، آناناسی ، موزی و هلویی و همچنین به شکل های مختلف مانند نوشمک پیچی ، نوشمک عروسکی ، نوشمک تفنگی ، نوشمک خرسی ، نوشمک شمشیری ، نوشمک موزی ، نوشمک هویجی در رفسنجان ارائه می کند.

نوشمک

 

فراورده یخی در رفسنجان

یک نوع بستنی‌ و میان وعده بر پایه آب است که با انجماد چاشنی مایعی نظیر انواع آبمیوه یا پوره میوه تهیه می‌ شود. در صنعت یخمکی که به دور تکه ای از چوب تهیه شود بستنی یخی نامگذاری شده است. بستنی یخی خانگی آلاسکا نام دارد. می‌ توان گفت بستنی یخی ، نوشمک ، یخمک ، آلاسکا همگی در یک خانواده قرار دارند ، با این تفاوت که بستنی یخی و آلاسکا دور تکه از چوب تهیه می شود ، ولی نوشمک و یخمک فاقد چوب می باشد.

فرآورده های یخی رفسنجان

محصولات بهداد شهد اکسیر در قالب فرآورده‌ های یخی پاستوریزه در وزن‌ های 50 ، 70 ، 90 و 100 و 120گرم و طعم‌ های توت فرنگی، پرتقالی، طالبی، بلوبری ، آلبالویی ، نارگیلی ، آناناسی ، موزی و هلویی ارائه می‌ شوند.

همچنین در راستای سیاست‌ های کلان سازمان و با قصد دستیابی به برتری کیفیت، اهداف کیفی ذیل را تعریف نموده‌ ایم:

  1. افزایش رضایت مشتری
  2. کاهش ضایعات و افزایش بهره‌ روی
  3. بهبود مستمر سیستم‌ ها و فرآیندها و محصولات
  4. ارتقا دانش فنی و سطح مهارت کارکنان با برنامه‌ ریزی و ارائه دوره‌ های آموزشی لازم

مزایای صنایع غذایی بهداد شهد اکسیر ، تولید کننده نوشمک در کرمان :

  • دارای گواهی استاندارد و نشان سیب سلامت
  • رعایت شیوه نامه های بهداشتی
  • تولید نوشمک با دستگاه‌ های تمام اتوماتیک بدون دخالت دست
  • فروش عمده محصولات با درج برند سلام بچه ها در بسته‌ بندی مناسب
  • تامین مواد اولیه فرآورده‌ های یخی نظیر نوشمک و یخمک
  • ارسال سفارشات به سراسر کشور
  • صادرات محصولات به کشور های همسایه

شرکت اوجاسان در رفسنجان کرمان

کارخانه بهداد شهد امیدوار است در سال مانع زدایی و رفع موانع تولید و حمایت سازمان‌ ها و ادارات مربوطه ، کار خود را با سرمایه‌ ای بالغ بر 110 میلیارد ریال و زمینی به وسعت ۳۳۰۰ متر مربع شروع کرده و تا تکمیل فاز‌ های دوم و سوم و چهارم این پروژه ، تعداد ۱۵۰ نفر مشغول به کار خواهند بود.

در فاز دوم، ژله آماده و انواع آب‌ میوه مرکبات از کنسانتره و در فاز سوم، انواع نوشیدنی گاز دار و نوشابه و بستنی زمستانی و در فاز چهارم و نهایی، تولید قند را راه اندازی نمایند.

گروه کارخانه بهداد شهد ملایر با دارا بودن خط تولید تمام اتوماتیک و یکی از مجهز ترین آزمایشگاه ها در حوزه ساخت محصولات غذایی ، محصولی با کیفیت و استاندارد را به شما عرضه می نماید.

با توجه به ظرفیت تولید بالا و خط تولید مدرن و استاندارد های روز دنیا مفتخر است تا با استفاده از متخصصان ، توانایی تولید  نوشمک در سایز های 50 ، 70 ، 90 و 100و120 گرمی با طعم های میوه های متنوعی را دارد.

صنایع غذایی بهداد شهد در فاز نخست ، کار خود را با تولید فرآورده‌ های یخی پاستوریزه با برند «سلام بچه‌ ها» شروع کرده است. کارخانه بهداد شهد اکسیر در نظر دارد در طول مدت چهار سال آینده، فاز های ۲ و ۳ و ۴ را نیز راه‌ اندازی کند.

 


 

شما می توانید جهت خرید عمده نوشمک از درب کارخانه بهداد شهد و اطلاع از قیمت نوشمک در رفسنجان با مدیر فروش کارخانه تماس بگیرید.

آدرس کارخانه : اردبیل  |  شهرک صنعتی ۲  |  خیابان کار آفرینان ۶
تلفن : ۳۳۳۵۵۲۴۸-۰۴۵ | مدیر فروش : ۰۹۱۲۸۳۵۲۳۳۱ (ودودی)

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image