اردبیل ، شهرک صنعتی 2 ، خیابان کارآفرینان 6
09128352331
045-33355248

در جوامع مجازی ما را دنبال کنید :

مناطقنوشمک ثمرین

6 مرداد 1401

شرکت بهداد شهد اکسیر سبلان ارائه کننده انواع فرآورده های یخی و نوشمک ثمریندر بهمن ماه سال ۹۹ به کد ثبتی ۱۵۸۰۵ در زمینه تولید و بسته بندی انواع آب ‎‌میوه مرکبات از کنسانتره و ژله آماده و نوشیدنی های میوه‌ ای گاز دار وبدون گاز و انواع فرآورده‌ های یخی پاستوریزه(نوشمک)، نوشابه،آبمیوه های تترا پک و  بستنی زمستانی و یخی و تولید قند وشکر تاسیس شد.

این محصولات با نظارت کامل متخصصین صنایع غذایی معاونت صنایع غذا و دارو وبهداشت و اداره نظارت بر استاندارد جمهوری اسلامی ایران و مطابق با معیارهای  استاندارد در نظر گرفته شده و شایسته مصرف کنند گان و کودکان پاک و آینده ساز سرزمینمان در استان اردبیل، تولید و در سراسر کشور عرضه می گردد.

نوشمک ثمرین

کارخانه نوشمک اوجاسان در قالب فرآورده‌ های یخی پاستوریزه در وزن‌ های ۵۰ ، ۷۰ ، ۹۰ و ۱۰۰ گرمی و طعم‌ های توت فرنگی، پرتقالی، طالبی، بلوبری ، آلبالویی ، نارگیلی ، آناناسی ، موزی و هلویی ارائه می‌ شوند.

همچنین در راستای سیاست‌ های سازمان و با هدف دستیابی به برتری کیفیت، اهداف کیفی ذیل را تعریف نموده‌ ایم:

  • بالابردن رضایت مشتری
  • کاهش ضایعات و افزایش بهره‌ روی
  • بهبود مستمر سیستم‌ ها و فرآیندها و محصولات
  • ارتقا دانش فنی و سطح مهارت کارکنان با برنامه‌ ریزی و ارائه دوره‌ های آموزشی لازم

خرید عمده وخرده نوشمک ثمرین

صنایع غذایی بهدادشهد با توجه به ظرفیت تولید بسیار زیاد ، خطوط تولید تمام اتوماتیک مدرن ، مجهز بودن به پیشرفته ترین و بهترین آزمایشگاه های کنترل کیفیت ، توانایی تولید تمامی شکل‌ های نوشمک را در بازار ارائه می دهد. صنایع غذایی اوجاسان تولید کننده انواع نوشمک ها در سایز های

  1. 50 گرمی
  2. 70 گرمی
  3. 90 گرمی
  4. 100 گرمی

و طعم های توت فرنگی ، پرتقالی ، طالبی ، بلوبری ، آلبالویی ، نارگیلی ، آناناسی ، موزی و هلویی

و همچنین به شکل های مختلف و جذاب مانند نوشمک پیچی ، نوشمک عروسکی ، نوشمک تفنگی ، نوشمک خرسی ، نوشمک شمشیری ، نوشمک شکلکی  در ثمرین ارائه می کند.

 

 

فرآورده های یخی در ثمرین

یک نوع بستنی‌ و میان وعده بر اساس آب است که با انجماد چاشنی مایعی نظیر انواع آبمیوه یا پوره میوه تهیه می‌ شود. در صنعت یخمکی که به دور تکه ای از چوب تهیه شود بستنی یخی نامگذاری شده است. به بستنی یخی خانگی آلاسکا گویند . می‌ توان این طور بیان کرد که بستنی یخی ، نوشمک ، یخمک ، آلاسکا همگی در یک رده قرار دارند ، با این فرق که بستنی یخی و آلاسکا دور تکه از چوب تهیه می شود ، اما نوشمک و یخمک فاقد چوب می باشد.

مزایای کارخانه نوشمک اوجاسان در استان اردبیل:

  • دارای گواهی استاندارد و نشان سیب سلامت
  • رعایت شیوه نامه های بهداشتی
  • تولید نوشمک با دستگاه‌ های تمام اتوماتیک بدون دخالت دست
  • فروش عمده محصولات با درج برند سلام بچه ها در بسته‌ بندی مناسب
  • تامین مواد اولیه فرآورده‌ های یخی نظیر نوشمک و یخمک
  • ارسال سفارشات به سراسر کشور
  • صادرات محصولات به کشور های همسایه

کارخانه نوشمک بهداد شهد درثمرین

کارخانه بهداد شهد امیدوار است در سال مانع زدایی و رفع موانع تولید و حمایت سازمان‌ ها و ادارات مربوطه ، کار خود را با سرمایه‌ ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و زمینی به وسعت ۳۳۰۰ متر مربع شروع کرده و تا تکمیل فاز‌ های دوم و سوم و چهارم این پروژه ، تعداد ۱۵۰ نفر مشغول به کار خواهند بود.

در فاز دوم، ژله آماده و انواع آب‌ میوه جات مرکبات از کنسانتره و در فاز سوم، انواع نوشیدنی گاز دار و نوشابه و بستنی زمستانی و در فاز چهارم و نهایی، تولید قند را راه اندازی نمایند.

گروه کارخانه بهداد شهد ثمرینبا دارا بودن خط تولید تمام اتوماتیک و یکی از مجهز ترین آزمایشگاه ها در حوزه ساخت محصولات غذایی ، محصولی با کیفیت و استاندارد را به شما عرضه می نماید.

با توجه به ظرفیت تولید بالا و خط تولید مدرن و استاندارد های روز دنیا مفتخر است تا با استفاده از متخصصان ، توانایی تولید تمامی اشکال مختلف نوشمک در سایز های 50 ، 70 ، 90 و 100 گرمی با طعم های میوه های متنوعی را دارد.

صنایع غذایی بهداد شهد در فاز نخست ، کار خود را با تولید فرآورده‌ های یخی پاستوریزه با برند «سلام بچه‌ ها» شروع کرده است. کارخانه نوشمک اوجاسان و سلام بچه ها در نظر دارد در طول مدت چهار سال آینده، فاز های ۲ و ۳ و ۴ را نیز راه‌ اندازی کند.

 


 

شما می توانید جهت خرید عمده نوشمک از درب کارخانه بهداد شهد و اطلاع از قیمت نوشمک در ثمرین با مدیر فروش کارخانه تماس بگیرید.

آدرس کارخانه : اردبیل  |  شهرک صنعتی ۲  |  خیابان کار آفرینان ۶
تلفن : ۳۳۳۵۵۲۴۸-۰۴۵ | مدیر فروش : ۰۹۱۲۸۳۵۲۳۳۱ (ودودی)

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image